پایگاه خبری – تحلیلی اتوآنلاین
امروز : جمعه ۲۰-۱۲-۱۳۸۹

شکار فولکس واگن گلف R 2015 در نوربورگ‌رینگ

شکار فولکس واگن گلف R 2015 در نوربورگ‌رینگ

شکار فولکس واگن گلف R 2015 در نوربورگ‌رینگ

اتوآنلاین : فولکس‌واگن گلف و مشتقات آن به واسطه استایل مشهور خود هیچ‌گاه نیازی به پوشش‌های سنگین در زمان تست‌ها ندارند، چراکه حتی در زیر برچسب‌ها و پوشش‌ها نیز به سادگی قابل تشخیص هستند، از این‌رو این خودروساز عموماً در تست این سری از محصولات خود چندان سخت‌گیری نمی‌کند.
به گزارش «اتوآنلاین» در تصاویر شکار شده از گلف R تنها چهره خودرو پوشانده شده است و از ستون A به بعد همانند نسل هفتم گلف GTI است و تغییر خاصی مشاهده نمی‌شود، البته نشان GTI بر روی گلگیر جلو به چشم می‌خورد و می‌توان به مواردی همچون رکاب‌های بلندتر، رینگ‌های پنج پره دوبل، دیسک‌های ترمز بزرگتر در جلو و عقب و خروجی‌های اگزوز چهارضلعی اشاره کرد (درمقایسه با خروجی دوقولوی گرد در میانه سپر سری R ) که همگی بیانگر این موضوع‌اند که خودرو مورد آزمایش اندکی فراتر از گلف R GTI است. در پس نقاب این خودرو می‌توان به ورودی‌های بزرگ هوا در کناره‌های سپر اشاره کرد که در ایجاد چهره‌ای جدید نقش دارند. همچنین آن‌طور که از تصاویر پیداست صندلی‌های مسابقه‌ای در جلو خودرو نصب شده است و هنوز مشخص نیست که آیا رول‌کیج و یا دستگاه HANS (نگه‌دارنده کلاه ایمنی راننده) در آن موجود است یا خیر که البته تمام این‌ها برای تست با سرعت‌های بالا در پیست نوربورگ‌رینگ لازم است.
گلف R کنونی بر پایه گلف نسل ششم ساخته شده و نیروی ۲۵۶ اسب‌بخار و گشتاور ۳۲۹٫۵ نیوتن‌متر خود را از یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژردار (l-4) می‌گیرد و انتظار می‌رود نسل هفتم R از قدرت بیشتری برخوردار باشد و وزن آن کاهش یافته باشد چراکه پلت‌فرم MQB فولکس‌واگن نسبت به نسل قبل سبکتر است و احتمالاً سری R پا را فراتر گذاشته و با اعمال برخی تغییرات و استفاده از سیستم AWD جدید بازهم از وزن خود بکاهد. خودرو مذکور در ماه سپتامبر در نمایشگاه فرانکفورت معرفی خواهد شد و از سال ۲۰۱۴ به فروش خواهد رسید.

۳ نظرات

  1. Amie Mcpherson می‌گه:

    نمای بیرونی این مفهوم، به لطف طراحی کوچک تر، کم ارتفاع تر و قوی تر، توجه همه را به خود جلب می کند. در مقایسه با یک گلف (GTI) عادی، طراحی این مفهوم به خاطر سپر عقب جمع و جور، به اندازه ی ۰.۶ اینچ (۱۵.۲mm) کوچک تر بوده و ۲.۲ اینچ (۵۶mm) کوتاه تر و به لطف قسمت های جلو و عقب اصلاح شده در دو طرف درب های خودرو، ۲.۸ اینچ (۷۱mm) عریض تر است. این مفهوم، لبه ی عقب خود را به اندازه ی ۲.۵ اینچ (۶۴mm) و قسمت جلو را ۲.۲ اینچ (۵۶mm) نسبت به GTI های عادی افزایش داده است. همچنین این طرح دارای رینگ های آلیاژی ۲۰ اینچی است.

  2. Marcos Chapman می‌گه:

    گروه بین الملل: در حال حاضر افزودن F تایپ کوپه به خط تولید جگوار اجتناب ناپذیر است، اما به نظر می رسد این خودروساز انگلیسی قصد دارد خودروی اسپرتی را تولید کند که برتر از پورشه ۹۱۱ توربو S باشد.

  3. Christa S. Mcintyre می‌گه:

    به گزارش خبرخودرو،وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مسئله خودرو تنها قیمت گذاری نیست ، گفت : پروژه شورای رقابت شکست خورده است ، من مطمئن هستم قیمت گذاری به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان بازگردانده خواهد شد، ما دراین باره موضع گیری نکردیم چرا که نمی خواستیم در مقابل دستگاهی بایستیم.